Termeni si condiții

 

Utilizarea site-ului

      Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.shoesup.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, va rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare.  SC SHOESUP SRL cu sediul în Gulia, Tărtășești, județ Dâmbovița, strada Samurcasi nr 30-34, identificată prin CUI 48421080, J15/833/2023,  își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertei, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. De asemenea, SC SHOESUP SRL își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de dactilografiere, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil.  Va rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

Următorii termeni folosiți în acest contract vor avea sensurile de mai jos:

Site / Domeniu - toate informațiile de pe domeniul www.shoesup.ro și subdomeniile acestuia care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

Vânzător – SHOES UP SRL.

Client – orice persoană fizică sau juridică ce plasează o comandă și care ia la cunoștiință conținutul prezentului site prin orice modalitate de comunicare oferită de către acesta (electronic, telefonic) sau printr-un acord de utilizare încheiat între SHOESUP SRL și client care necesită utilizarea unui cont.

Utilizator – persoană fizică sau juridică înregistrată pe Site prin crearea unui cont care se declară ca fiind de acord cu clauzele menționate în prezența secțiune.

Cont – secțiunea care corespunde unei adrese de e-mail și unei parole, care are ca obiect realizarea unei comenzi. De asemenea, în cont pot fi regăsite informații cu privire la istoricul Clientului (comenzi amplasate, facturi etc.).

Favorite – secțiune din Cont care permite Clientului / Utilizatorului să își creeze Liste Favorite în care Clientul / Utilizatorul poate adăuga Bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături („coșul meu”).

Comandă – modalitate de comunicare stabilită între Vânzător și Client care valorifica voința clientului în procesul de achiziționare a unui bun.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător Clientuluiui ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiune organizată ce are un obiectiv comercial prin expunerea unui anumit număr de bunuri sau servicii, având stoc limitat.

Contract – acordul de voințe realizat la distanță între Vânzător și Client, prin care Vânzătorul este obligat să livreze produsul, iar Clientul să plătească prețul întocmai cum s-a convenit.

Conținut

toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioada;

informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă;

date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Tranzacție – încasarea, precum și rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/sau Serviciu de către SHOES UP, Clientului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

Voucher – cupon fizic sau virtual în care se regăsește un cod unic folosit în avantajul Clientului la achiziționarea unui produs.

  1. Contact

Magazinul online operat pe Internet la adresa www.shoesup.ro este deținut de SHOES UP SRL. persoană juridică de naționalitate română, având sediul în STR. SAMURCAȘI NR. 30-34, GULIA, JUD. DÂMBOVIȚA, având Nr. J15/833/2023 ONRC și Cod Unic de Înregistrare fiscală 48421080, denumit "Vânzător" și este pus la în continuare dispoziția oricărei persone fizice ori juridice, denumite în continuare "Cumpărător".

Clientul poate contacta entitatea care deține magazinul, astfel:

- printr-o linie de suport clienți pentru telefon mobil 0784622776

- prin e-mail la: contact@shoesup.ro

- prin formularul de contact de pe website-ul magazinului online care poate fi accesat și de aici.

Plasarea Comenzii

Produsele din magazinul online sunt inscripționate în mod specific. Website-ul include informații despre caracteristicile produselor, prețurile lor și materialele din care sunt confecționate.

Când comandă un produs, Clientul îl selectează punându-l în coș, stabilind în particular mărimea acestuia, culoarea și, dacă este necesar, furnizând alte informații specifice precum și cantitatea de produse comandate.

Imposibilitatea de a procesa o comandă

Dacă un produs nu este disponibil în stocul depozitului sau comanda nu poate fi procesată din orice alt motiv, deși comanda a fost confirmată inițial pe site, comanda va fi trimisă fără produsul lipsă sau anulată. Clientul va fi notificat obligatoriu de această situație prin e-mail sau la numărul de telefon introdus de el în formularul de comandă.

Prețuri

Toate prețurile afișate pe magazinul online Shoesup.ro sunt finale și includ TVA.

Pretul aratat in comanda finalizata si plasata, asa cum este confirmat ulterior prin email-ul de confirmare a Comenzii, este pretul final, obligatoriu atat pentru SHOESUP cat si pentru Client. Pretul aratat in comanda finalizata, plasata si confirmata nu se va schimba, indiferent daca ulterior acelui moment SHOESUP modifica pretul acelor produse sau realizeaza anumite campanii promotionale, oferte speciale, campanii de soldare, care cuprind si Produsele.

Ocazional magazinul nostru va practica promoții și reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi semnalizate clar atât în descrierea produselor, în coșul de cumpărături cât și pe factură.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile fără o înștiințare prealabilă, fără a afecta însă comenzile deja confirmate.

Modalități de Plată:

  • În sistem Ramburs - veți plăti contravaloarea comenzii în momentul înmânării coletului de către reprezentantul firmei de curierat.
  • Plata online cu cardul - beneficiați de o tranzacție sigură și eficientă (utilizand modul de tranzacționare 3D Secure), fără costuri suplimentare.

Debitarea cardului/contului dvs. se realizează doar după ce ați finalizat și plasat comanda. Pentru securitatea dvs., toate tranzacțiile sunt criptate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și va fi retrasă din contul dvs. atunci când vi se trimite confirmarea comenzii de către vânzător prin e-mail. Dacă, din orice motiv, tranzacția cu cardul eșuează/nu se efectuează, comanda dvs. este anulată automat, iar proprietarul magazinului nu mai are nicio obligație față de dvs. În acest caz, va trebui să repetați procedura de comandă și să furnizați un mijloc de plata valabil, dintre cele acceptate, menționate în procedura de comandă.

În toate situațiile în care plata se realizează online, comisioanele bancare de orice tip (de exemplu, transfer, schimb valutar etc.) sunt în sarcina dvs. și nu sunt incluse în prețul/taxele de livrare. Pentru informații referitoare la aceste comisioane, va rugăm să va informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plata/furnizorul serviciului bancar.

Facturare

Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura fiind disponibilă pentru descărcare din contul de client. SHOESUP nu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.

Livrarea produselor

Magazinul nostru oferă transport Gratuit pe tot teritoriul Romaniei prin intermediul curierului rapid la toate comenzile care depășesc suma de 349ron.

Pentru orice comandă sub 349ron tariful fix perceput pentru transport este 17.99ron indiferent de localitate!

Produsele ce se regăsesc pe site-ul Shoesup.ro pe stoc se expediază în 1 - 2 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice. Comenzile sunt procesate de luni până vineri între orele 9:00 și 17:00.

Livrarea efectivă poate să dureze 1 - 2 zile lucrătoare din momentul expedierii coletului, exceptând întârzierile (perioadele aglomerate, fluxuri mari de colete la firmele de curierat, forța majoră, etc) care nu sunt imputabile vânzătorului, din momentul predării coletului firmei de curierat.

Politica Schimb

La ShoesUp schimbul de mărime este rapid și ușor, astfel că nu trebuie să vă faceți griji in privința numărului, dacă acesta nu vi se potrivește.

Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de schimb disponibil pe site și noi vom trimite curierul să ridice coletul de la dvs, iar ulterior veți primi numărul dorit pentru schimb pentru suma de 26ron.

Atenție: această procedură este valabilă doar pentru clienții care necesită schimb de număr mai mic/mai mare! În cazul în care v-ați răzgândit în privința modelului ales și doriți alt model/altă culoare se aplică procedura de retur standard și trebuie să expediati produsul înapoi la noi!

 

Politica Retur

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si să returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Costurile de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. 

Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site-ul nostru şi expedierea acestuia pe adresa contact@shoesup.ro. Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Shoes Up Srl.

Condiții Retur

 Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă ambalajul original, să nu fie purtate sau deteriorate).

- În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.

Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat rapid (ex: DPD, Urgent-Cargus, Bookurier, Fan etc). Atentie: Produsele trimise prin intermediul Poștei-Romane nu sunt acceptate!

Adresă de expediere : Shoes Up Srl , Strada Intrarea Canalului nr.46 , et.7 ap.70, Rosu, Ilfov (cod postal 077042) nr. contact 0784622776.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi imediat de la primire echipa Shoesup pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. În aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către ShoesUp Srl. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

Shoes Up SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. 

Garanție

CERTIFICAT DE GARANȚIE  

Garanţia reprezintă certitudinea calităţii oferite de S.C. Shoes Up SRL şi se aplică oricărui produs achiziţionat de pe platforma www.shoesup.ro

Vă rugăm să luați la cunoștință dispozițiile prezentului Certificat de Garanție și să păstrați factura de achiziție, pentru eventuale reclamații privind lipsa de conformitate a produsului.

DURATA GARANȚIEI

Durata de garanţie este limita de timp care curge de la data cumpărării produsului, până la care producătorul îşi asumă responsabilitatea remedierii sau înlocuirii produsului achiziţionat, pe cheltuiala sa, dacă deficienţele nu sunt imputabile consumatorilor.

Garanția produselor se acordă în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992 și are o valabilitate din momentul intrării bunului respectiv în posesia consumatorului.

Pentru produsul achiziţionat din magazinul nostru online, oferim o garanţie de 30 de zile de la data cumpărării.

Durata medie de utilizare a produselor de încălțăminte comercializate pe www.shoesup.ro este aceeași cu perioada de garanție. 

CONDIȚII GENERALE DE APLICARE

Garantăm că produsul achiziţionat de pe shoesup.ro este un produs sigur, nou (nefolosit) și care respectă parametri de calitate şi performanţe normale (la care consumatorul se poate aştepta în mod rezonabil), date fiind natura şi scopul pentru care a fost realizat produsul.

Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.

În condiții normale de utilizare, produsele sunt garantate pentru defecte de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare.

Pentru acordarea garanției vă rugăm să consultați și să respectați instrucțiunile de curățare și întreținere

specifice, puse la dispoziție prin intermediul site-ului nostru www.shoesup.ro în secțiunea “Certificat de garanție- Instrucțiuni de utilizare și întreținere încălțăminte”.

MODALITĂȚI DE OPERARE A GARANȚIEI

În momentul în care se solicită garanție pentru remedierea unei deficiențe, este necesară semnalarea acesteia printr-un mail însoțit de descriere și fotografii doveditoare ale produsului la adresa de mail: contact@shoesup.ro 

Dacă se constată că produsul intră sub incidența condițiilor de aplicare a garanției și după primirea confirmării, coletul ambalat corespunzător se trimite la următoarea adresă: Samurcasi 30-36 Gulia, Dâmbovița. 

În cazul unei reclamații, shoesup.ro poate repara produsul, înlocui cu unul identic sau, dacă acesta nu este disponibil în stoc, cu un alt produs, cu posibilitatea plății sau restituirii unei diferențe de preț.

Dacă shoesup.ro constată că produsul nu poate fi reparat, va proceda la înlocuirea acestuia.

În cazul în care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu dorește înlocuirea produsului defect cu un alt produs, shoesup.ro va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, în termen de maxim 14(paisprezece) zile calendaristice de la data primirii sesizării scrise și a produsului în cauză.

Termenul de realizare a reparației/înlocuirii produselor este de maxim 15 zile calendaristice, începând din momentul recepției produsului/produselor.

CONDIȚII DE NEACORDARE/INAPLICABILITATE A GARANȚIEI 

  • Deteriorarile produselor, cum ar fi, de exemplu: zgârieturile, petele, rupturile care nu au fost aduse la cunoștință shoesup.ro în momentul receptionarii produsului de către consumator, în vederea acordării garanției, nu sunt acoperite de garanție.
  • În cazul specific al încălțămintei, disconfortul, rănile sau deformările piciorului și deteriorarea încălțămintei provenite de la purtarea încălțămintei de mărime sau formă nepotrivită cu piciorul, precum și utilizarea sau întreținerea incorectă, este exclusiv în responsabilitatea consumatorului și anulează garanția.
  • Folosirea excesivă, anormală, îngrijirea necorespunzătoare sau lipsa ei, neglijență, utilizarea necorespunzătoare duce la pierderea garanției.
  • Uzură excesivă a tocurilor datorată tocirii și deteriorarile fetelor sau ale tălpilor, apărute în urmă lovirii sau frecarii cu alte materiale, suprafețe sau expunerii la soare sau la temperaturi ridicate, nu sunt acoperite de garanție. Spălarea încălțămintei cu apă sau în mașină de spălat, curățarea cu detergent de rufe sau produse de albire se face pe propria răspundere și are ca urmare pierderea garanției.
  • shoesup.ro nu poate fi făcut responsabil pentru defectele apărute ca urmare a contactului cu pavajul, asperitatile terenului și nici pentru defectele rezultate din agățarea sau călcarea pe obiecte contondente, metale, pietre, sticlă etc. Deteriorarile apărute ca urmare a contactului cu apa, zăpada, solvenții, combustibilii, nisipul, smoala, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garanție.
  • Încălțămintea comercializată de către noi este realizată în întregime prin manufacturare și, ca urmare, poate prezenta mici diferențe sau neregularități.

Acestea nu constituie defecte de fabricație și sunt un indiciu al autenticității.

  • Așadar, NU se consideră defecte de fabricaţie, ca urmare nu fac obiectul acordării garanţiei:

- particularităţi ale pieilor naturale: nervuri, mici diferenţe de culoare, semne caracteristice şi neregularităţi - tocmai acest lucru arată autenticitatea şi calitatea pieilor din care sunt confecţionate produsele shoesup.

- micile neregularităţi şi imperfecţiuni ale produselor sau ale părţilor din produse confecţionate manual, acest lucru aduce individualitate produselor.

-colorarea pielii sau a textilelor care au venit în contact direct cu pantofii colorați se datorează excesului de vopsea și nu constituie motiv de reclamație. Deoarece pielea cu care este căptuşită încălţămintea nu a fost tratată chimic în mod excesiv pentru fixarea pigmentului (cu scopul protejării pielii dumneavoastră), există riscul migrării culorii. Recomandăm purtarea ciorapilor asortaţi sau de culoare închisă.

  • Intervențiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instrucțiunilor de întreținere și curățare, precum și utilizarea acestuia în alte condiții decât cele pentru care a fost conceput, conduce la anularea garanției.

INSTRUCȚIUNI DE UTILIZARE ȘI ÎNTREȚINERE PENTRU ÎNCĂLȚĂMINTE:

  • Încălțămintea trebuie schimbată de la o zi la alta pentru a menține igiena piciorului, pentru a preveni deformarea sa și pentru a prelungi durata de folosire a acesteia.  
  • După fiecare purtare, încălțămintea se curăță și se pune pe șanuri potrivite ca mărime și formă.
  • Se interzice cu desăvârșire spălarea încălțămintei în mașina de spălat sau contactul îndelungat cu apa. Udarea puternică a fețelor cu apă sau alte lichide poate duce la dezlipirea încălțămintei, deteriorarea fețelor și implicit la pierderea garanției produsului.
  • Încălțămintea trebuie curățată și uscată înainte de aplicarea oricărui luciu pentru încălțăminte, creme, preparate contra petelor, etc. Când folosiți aceste produse de întreținere, citiți cu atenție instrucțiunile producătorului acestora.
  • Se impune folosirea încălțătorului pentru evitarea deteriorării premature a încălțămintei în zona călcâiului.
  • Incălțămintea cu fețe din piele netedă se curăță de praf cu o cârpă moale sau cu o perie, fără a se folosi detergenți, solvenți, înălbitori sau orice alte produse chimice. Acestea pot deteriora ireversibil aspectul pielii.
  • Se interzice spălarea produselor din piele în mașina de spălat indiferent de tipul mașinii de spălat sau de programele opționale ale acesteia. În cazul în care produsul s-a udat în condiții de utilizare normală (ploaie, ninsoare), ștergeți-l cu o cârpă moale, uscată și lăsăți-l la uscat la temperatura camerei, ferit de surse directe de căldură (radiatoare, aragazuri, uscătoare, etc.).
  • Feriți produsul dumneavoastră din piele de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să-l deterioreze. Întotdeauna vârful  încălţămintei se va feri de lovituri directe.
  • Evitaţi căldura excesivă care poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
  • Incălțămintea cu fețe din piele întoarsă, piele de antilopă sau năbuc, se perie cu o perie specială, potrivită fiecărui tip de piele. Nu folosiți apă, pentru că fața materialului s-ar putea păta. Petele de ulei sau de grăsime se îndepărtează folosind soluție contra petelor, specială pentru pielea întoarsa, pielea de antilopă sau năbuc.
  • Incălțămintea cu fețe din lac, piele metalizată, lăcuită, se curăță de praf cu o cârpă moale. Aceasta trebuie ferită de contactul direct cu solvenții organici (alcool, acetonă etc.).
  • Incălțămintea cu fețe textile se recomandă a fi purtată pe timp uscat. După fiecare purtare, încălțămintea se curăță de praf cu o perie pentru materiale textile, uscată. Nu se introduce în mașina de spălat rufe. Nu folosiți înălbitor. Petele pot fi îndepărtate folosind soluție contra petelor, specială pentru materiale textile, respectând instrucțiunile de utilizare recomandate de producătorii acestora.
  • Încălțămintea se usucă natural, la temperatura camerei. Nu o uscați la ventilator, calorifer, foc, uscător de păr sau alte surse directe de căldura. Căldura excesivă poate duce la reactivarea adezivilor şi dezlipirea tălpilor.
  • Încălțămintea nu se va depozita lângă surse directe de căldura sau în mediu umed și se va feri de acțiunea produselor petroliere și a solvenților organici.
  • Se va evita contactul încălțămintei cu solvenți organici (benzină, alcool, acetonă, etc.).
  • Shoesup.ro nu poate fi făcută răspunzătoare pentru incidentele provenite din nerespectarea instrucțiunilor menționate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea încălțămintei de mărime nepotrivită sau model/calapod nepotrivit.
  • Orice defect cauzat de conducerea autoturismului nu este considerat defect de fabricație.
  • Garanția de conformitate se referă la fețe, tălpi și căptușeală. Flecurile și șireturile sunt excluse din garanție.

Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și riscurilor

Informațiile disponibile pe website-ul www.shoesup.ro nu constituie o oferta în înțelesul Codului Civil, nu constituie un pre-contract sau alt angajament al SHOESUP față de Client.

Contractul de vânzare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin email de la SHOESUP confirmarea Comenzii.

Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului conținând Produsele, sub condiția efectuării plății integrale a Prețului și taxelor de livrare.

Drepturi de autor 

Design-ul, textele, grafica, structura şi toate informaţiile de pe site-ul www.shoesup.ro sunt proprietatea exclusivă a Shoesup Srl . Orice încercare de a copia, reproduce, republica, transfera date, afişa, distribui, vinde sau modifica din conţinutul, datele, informaţiile şi materialele găsite pe site-ul nostru este strict interzisă fără acordul scris al reprezentantului www.shoesup.ro . 

Legea aplicabila contractului. Solutionarea conflictelor

Prezentul Contract este supus legii române. În cazul în care se nasc unele litigii intre SHOESUP SRL și Client, acestea se vor rezolva pe cale amiabila, iar dacă nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanța judecătoarească competentă potrivit art. 113(1) pct.8 din Noul Cod de Procedura Civilă.

Reclamaţii 

Pentru orice tip de reclamaţii, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email: contact@shoesup.ro Vă asigurăm că echipa Shoesup va face tot posibilul să rezolve în cel mai scurt timp posibil reclamaţiile dumneavoastră.