Politica de retur
Politica Retur
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si să returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Costurile de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului.
Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site-ul nostru şi expedierea acestuia pe adresa contact@shoesup.ro.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către Shoes Up Srl. Se va returna doar suma plătită per produs, nu și pe costul de transport!
Condiții Retur
Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă ambalajul original, să nu fie purtate sau deteriorate).
- În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuie împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.
- Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
Notă: Vă recomandăm să probați pantofii pe o suprafață moale: covor, mochetă, etc., pentru a preveni deteriorarea produsului, în cazul în care doriți să îl returnați.
Pentru a putea soluţiona cât mai repede cererea dumneavoastră de restituire, vă recomandăm să rambursaţi produsele prin intermediul unei firme de curierat rapid (ex: DPD, Urgent-Cargus, Bookurier, Fan etc). Atentie: Produsele trimise prin intermediul Poștei-Romane nu sunt acceptate!
Adresă de expediere : Shoes Up Srl , Strada Samurcași nr. 30-34 Gulia, Dâmbovița (cod postal 137437) nr. contact 0784622776.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi imediat de la primire echipa Shoesup pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către ShoesUp Srl. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
Shoes Up SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare.